043 720 0819
  • Maatwerk tegen een eerlijke prijs
  • Direct uit voorraad leverbaar
  • Persoonlijke service
Maatwerk tegen een eerlijke prijs
Direct uit voorraad leverbaar
Persoonlijke service

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@dhk-kozijnen of ons contactformulier invullen.

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op het (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klachtenformulier

Door de coronacrisis is het erg druk. De kans is groot dat de bezorging van je bestelling of reactie van onze klantenservice langer duurt dan normaal, onze excuses voor het ongemak.

CHATTEN