📦 6 t/m 31 januari: gratis verzending boven €1000 met kortingscode: DHK1000

Geen producten in de winkelwagen.

Snelle levering
Uit voorraad leverbaar
Gratis advies
Voordelige prijzen
Aankoop verzekerd

Klachten

Heb je een klacht over onze producten of dienstverlening? Dat vinden we uiteraard vervelend en we helpen je graag verder om een passende oplossing te vinden. Jouw klacht nemen we altijd serieus!

Om jouw klacht goed en zorgvuldig te kunnen behandelen, vragen we je om deze uitsluitend via ons contactformulier of per e-mail in te dienen. Dit stelt ons in staat om je probleem uitgebreid te bekijken en een passende oplossing te bieden.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. We zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Als we meer tijd nodig hebben, brengen we je hiervan op de hoogte. Vind je dat geen prettige oplossing? Dan kun je ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar wij bij zijn aangesloten.

Sinds 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze daar aanmelden.

Klachtenformulier

  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 256 MB.