Home Kenniscentrum Bestelling & Levering
Bestelling & Levering
Bestelling plaatsen
Bij DHK vinden wij het belangrijk dat je eenvoudig en snel kunt bestellen. Hier proberen wij onze webshop zo goed mogelijk op in te richten. Zo kun je standaard afmetingen direct via de webshop bestellen, ook kun je via onze online configurator zelf kozijnen samenstellen.
Mocht het je niet lukken kun je natuurlijk altijd een aanvraag doen via onze contactpagina. Wij staan altijd klaar om te helpen!
Bestelling wijzigen
Heb je een bestelling geplaatst via onze webshop? Dan ontvang je meteen een automatische bevestigingsmail met alle details van je bestelling. Kom je er daarna achter dat je toch iets wilt wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op! Vaak kunnen bestellingen binnen 48 uur nog worden aangepast. Via onze contactpagina vind je alle manieren om ons te bereiken. Is je wijziging dringend? Bel ons gerust even. Om alles soepel te laten verlopen, vragen we je om wijzigingen altijd schriftelijk door te geven via ons contactformulier.
- We doen ons uiterste best, maar kunnen niet 100% garanderen dat wijzigingen nog mogelijk zijn.
- Zijn er extra kosten? Dan laten we dit altijd van tevoren weten.
- Voor maatwerk bestellingen geldt dat aanpassingen of annuleringen helaas niet mogelijk zijn zodra de productie is gestart. Dit is meestal 48 uur na het plaatsen van je bestelling.
Maatwerk bestellingen
Maatwerk kun je eenvoudig en snel bestellen via onze online configurator. Nadat je alle stappen doorlopen hebt kan je het product toevoegen aan je winkelmand. Je kan ook meerdere producten samenstellen en deze toevoegen aan de winkelmand. Je krijgt als je de bestelling geplaatst hebt een automatische orderbevestiging in de mail. Controleer deze zorgvuldig. Vervolgens verwerken wij de order en zetten wij deze om in een factuur. Ook adviseren wij om deze goed te controleren. Zo heb je altijd een dubbele controle en weet je zeker dat je het juiste besteld hebt.
Levertijd: de levertijden voor maatwerk variëren omdat deze afhankelijk zijn van de huidige marktomstandigheden en de samenstelling welke je zelf gemaakt hebt. Doorgaans zijn levertijden tussen de 3 en 6 weken. Wij proberen de actuele levertijden altijd zo goed mogelijk te communiceren op onze website. Levertijden zijn altijd indicatief en onder voorbehoud. Wij adviseren eventuele werkzaamheden pas in te plannen bij ontvangst van het materiaal.
Voorraad bestellingen
Wij hebben veel verschillende producten op voorraad welke direct leverbaar zijn. Wij doen ons uiterste best het voorraad peil hoog te houden en de juiste aantallen op de website weer te geven. We kunnen dit helaas nooit 100% garanderen, soms kan het zijn dat hier een foutje in zit. Mocht het zijn dat je een product besteld hebt die aangegeven staat als op voorraad en niet op voorraad is zullen wij je hier uiteraard over informeren.
Levertijd: producten die op voorraad zijn en besteld worden via de webshop hebben korte levertijden. We streven ernaar om binnen 3-5 werkdagen de order te leveren. Je krijgt altijd minimaal 2 dagen voor de levering een track-and-trace link via de mail vanuit onze vervoerder of je krijgt van ons een mail/telefoontje. Levertijden zijn altijd indicatief en onder voorbehoud. Wij adviseren eventuele werkzaamheden pas in te plannen bij ontvangst van het materiaal.
Verzendmethode
Bestellingen worden geleverd tot op de stoep/voor de deur. Per bestelling zijn er verschillende verzendmethodes. Wij zullen deze hieronder uitleggen:
- Pakket: Maximum formaat 800mm breed x 800mm hoog. Deze worden verpakt met bubbelfolie, hoekbeschermers en seal. Pakketen worden doorgaans verstuurd met PostNL.
- Pallet: Maximum formaat 1200mm breed x 800mm lang. Pallets worden gelost met een pompwagen via een laadklep of met een kooi-aap als de chauffeur deze bij zich heeft (dit is niet altijd het geval). De chauffeur zal altijd zelfstandig lossen en heeft hier in principe geen hulp bij nodig. Als je niet thuis bent zal de chauffeur indien dit veilig kan de zending alsnog lossen.
- Bok met laadklep: Maximum formaat 2200mm breed x 1200mm lang. Bokken worden tot een breedte van 2200mm gelost met een pompwagen via een laadklep. Houten bokken zijn deel van de zending en worden niet retour opgehaald.
- Bok met kooi-aap: Maximum formaat 3500mm breed x 1200mm lang. Bokken die breder zijn dan 2200mm worden altijd gelost met een kooi-aap. Dit komt doordat deze niet gelost kunnen worden via de laadklep i.v.m. de breedte.
Let op: wanneer de producten worden gelost op een stalen bok dan is deze stalen bok eigendom van de transporteur en dienen deze retour aangemeld te worden zodra deze leeg zijn. Wij vragen je om een mail te sturen als de bok gereed staat om opgehaald te worden. Als deze bok niet geretourneerd wordt dan zullen hiervoor €350 in rekening brengen. Houten pallets en/of bokken zijn deel van de zending en worden niet geretourneerd.
Afhalen
Het is altijd mogelijk om je bestelling af te halen. Plaats hiervoor je bestelling vooraf via onze webshop en kies bij de verzendmethode voor "afhalen". Nadat de bestelling is geplaatst, vragen we je om telefonisch of per e-mail een afspraak te maken voor het afhalen. Wij zorgen ervoor dat alles bij jouw aankomst gereed staat.
Afhalen is mogelijk van maandag t/m vrijdag tussen 9:30 en 12:00 of tussen 16:00 en 16:30. Heb je hulp nodig bij het inladen van kozijnen? Laat het ons vooraf weten, dan staan we klaar om een handje te helpen!
Leveringsvoorwaarden
- Producten dienen altijd voor levering volledig betaald te zijn. De chauffeur mag de zending helaas niet lossen als de betaling niet volledig voldaan is.
- Leveringen zijn altijd onder voorbehoud. Het kan voorkomen dat wij niet op de afgesproken dag/tijd kunnen leveren. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele schade die hieruit voortvloeit.
- Leveringen vinden in eerste instantie plaats tot aan de stoep/voordeur. De meeste chauffeurs zullen als dit mogelijk is meewerken om de bestelling neer te zetten op de gewenste plek. Producten worden in geen enkel geval naar binnen getild of op een plek geplaatst welke niet bereikbaar is met pompwagen of kooi-aap.
- Controleer de ontvangen producten altijd direct na ontvangst. Klachten en/of schades dienen altijd binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden schriftelijk per mail.
Kom je er toch niet uit?
Neem contact met ons op! Uiteraard helpen wij je graag verder. We zijn telefonisch bereikbaar op 043 7200819, Whatsapp ons op 06 28470523 of mail ons op [email protected]