Snelle levering
Grote voorraad
Voordelige prijzen
Gratis advies
Snelle levering
Grote voorraad
Voordelige prijzen
Gratis advies

Geen producten in je winkelwagen.

Bestelling & Levering

Bestelling plaatsen

Bij DHK vinden wij het belangrijk dat je eenvoudig en snel kozijnen kunt bestellen. Hier proberen wij onze webshop zo goed mogelijk op in te richten. Zo kun je standaard afmetingen direct via de webshop bestellen, ook kun je via onze online configurator zelf kozijnen samenstellen.

Mocht het je niet lukken kun je natuurlijk altijd een aanvraag doen via de mail, telefoon of WhatsApp. Wij staan altijd klaar om te helpen!

  • Prijzen worden altijd weergegeven inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Verzendkosten worden berekend in de winkelmand.

Bestelling annuleren of wijzigen

Nadat je een bestelling geplaatst hebt via onze webshop krijg je in de mail een automatische bevestiging waar je bestelling op te zien is. Mocht je erachter komen dat je toch niet het juiste besteld hebt neem dan zo spoedig mogelijk contact op met ons. Het liefste per mail gezien eventuele wijziging schriftelijk aangegeven moeten worden. Meestal zijn bestellingen binnen 48 uur nog aan te passen. Helaas kunnen wij dit nooit 100% garanderen. Mochten er extra kosten o.i.d. bijkomen zullen wij dit uiteraard altijd vooraf melden. Bij maatwerk is het zo dat zodra deze in productie genomen is (48 uur na bestelling) er geen wijzigingen meer gemaakt kunnen worden. Maatwerk orders kunnen niet geannuleerd worden omdat deze geheel afgestemd worden op jouw persoonlijke wensen.

 

Maatwerk bestellingen

Maatwerk kun je eenvoudig en snel bestellen via onze online configurator. Nadat je alle stappen doorlopen hebt kan je het product toevoegen aan je winkelmand. Je kan ook meerdere producten samenstellen en deze toevoegen aan de winkelmand. Je krijgt als je de bestelling geplaatst hebt een automatische orderbevestiging in de mail. Controleer deze zorgvuldig. Vervolgens verwerken wij de order en zetten wij deze om in een factuur.  Ook deze adviseren wij om goed te controleren. Zo heb je altijd een dubbele controle en weet je zeker dat je het juiste besteld hebt.

Levertijd: De levertijden voor maatwerk variëren omdat deze afhankelijk zijn van de huidige marktomstandigheden en de samenstelling welke je zelf gemaakt hebt. Doorgaans zijn levertijden tussen de 4 en 8 weken. Wij proberen de actuele levertijden altijd zo goed mogelijk te communiceren op onze website. Levertijden zijn altijd indicatief en onder voorbehoud. Wij adviseren eventuele werkzaamheden pas in te plannen bij ontvangst van het materiaal.

Klachten: Controleer bij ontvangst altijd zorgvuldig de producten. Mocht je iets tegenkomen dat niet geheel naar wens is, meldt dit dan schriftelijk via de mail binnen 48 uur. Maak afbeeldingen van de pallet/bok zoals deze bij je geleverd is. Als de kozijnen van de pallet of bok verwijderd zijn kunnen wij eventuele schadeclaims helaas niet meer accepteren. Uiteraard denken wij altijd mee en doen wij ons uiterste best om tot een passende oplossing te komen.

 

Voorraad bestellingen

Wij hebben veel verschillende producten op voorraad welke direct leverbaar zijn. Wij doen ons uiterste best het voorraad peil hoog te houden en de juiste aantallen op de website weer te geven. We kunnen dit helaas nooit 100% garanderen, soms kan het zijn dat hier een foutje in zit. Mocht het zijn dat je een product besteld hebt die aangegeven staat als op voorraad en niet op voorraad is zullen wij je hier uiteraard over informeren.

Levertijd: Producten die op voorraad zijn en besteld worden via de webshop hebben korte levertijden. We streven ernaar om binnen 3-5 werkdagen de order te leveren. Je krijgt altijd minimaal 2 dagen voor de levering een track and trace link via de mail vanuit onze vervoerder of je krijgt van ons een mail/telefoontje. Levertijden zijn altijd indicatief en onder voorbehoud. Wij adviseren eventuele werkzaamheden pas in te plannen bij ontvangst van het materiaal.

Klachten: Controleer bij ontvangst altijd zorgvuldig de producten. Mocht je iets tegenkomen dat niet geheel naar wens is, meldt dit dan schriftelijk via de mail binnen 48 uur. Maak afbeeldingen van de pallet/bok zoals deze bij je geleverd is. Als de kozijnen van de pallet of bok verwijderd zijn kunnen wij eventuele schadeclaims helaas niet meer accepteren. Uiteraard denken wij altijd mee en doen wij ons uiterste best om tot een passende oplossing te komen.

 

Manier van verzenden en tarieven

Orders worden geleverd tot op de stoep/voor de deur. Per order zijn er verschillende verzendmethodes. Wij zullen deze hieronder uitleggen.

Pakket: Maximum formaat 800mm breed x 800mm hoog. Deze worden verpakt met bubbel folie, hoekbeschermers en seal.
Deze worden doorgaans verstuurd met Post NL.

Pallet: Maximum formaat 1200mm breed x 800mm lang. Pallets worden gelost met een pompwagen via een laadklep of met een kooi-aap als de chauffeur deze bij zich heeft (dit is niet altijd het geval). De chauffeur zal altijd zelfstandig lossen en heeft hier in principe geen hulp bij nodig. Als je niet thuis bent zal de chauffeur indien dit veilig kan de zending alsnog lossen.

Bok met laadklep: Maximum formaat 2200mm breed x 1200mm lang. Bokken worden tot een breedte van 2200mm gelost met een pompwagen via een laadklep. Houten bokken zijn deel van de zending en worden niet retour opgehaald.

Bok met kooi-aap: Maximum formaat 3500mm breed x 1200mm lang. Bokken die breder zijn dan 2200mm worden altijd gelost met een kooi-aap. Dit komt doordat deze niet gelost kunnen worden via de laadklep i.v.m. de breedte.

 

Let op! Worden de kozijnen gelost op een stalen bok dan is deze eigendom van de transporteur en dienen deze retour aangemeld te worden zodra deze leeg zijn. Wij vragen je om een mail te sturen als de bok gereed staat om opgehaald te worden. Als deze bok niet geretourneerd wordt dan zullen hiervoor €350 in rekening gebracht worden. Houten pallets en/of bokken zijn deel van de zending en worden niet geretourneerd.

 

Afhalen

De order afhalen is ook altijd een optie. De order dient in dit geval op voorhand geplaatst te worden via de webshop. Je kunt dan als verzendmethode afhalen kiezen. Nadat de bestelling geplaatst is vragen wij je om telefonisch of per mail een afspraak te maken voor het afhalen. Wij zorgen dan dat bij aankomst alles klaar staat. Dit kan van maandag t/m vrijdag tussen 9:30 en 12:00 en 16:30. Mocht je hulp nodig hebben met het inladen van kozijnen geef dit dan van te voor aan, wij helpen uiteraard graag een handje mee.

 

Leveringsvoorwaarden

  • Producten dienen altijd voor levering volledig betaald te zijn. De chauffeur mag de zending helaas niet lossen als de betaling niet volledig voldaan is.
  • Leveringen zijn altijd onder voorbehoud. Het kan voorkomen dat wij niet op de afgesproken dag/tijd kunnen leveren. DHK is niet aansprakelijk voor eventuele schade die hieruit voortvloeit.
  • Leveringen vinden in eerste instantie plaats tot aan de stoep. De meeste chauffeurs zullen als dit mogelijk is meewerken om het neer te zetten op de gewenste plek. Producten worden in geen enkel geval naar binnen getild of op een plek geplaatst welke niet bereikbaar is met pompwagen of kooi-aap.
  • Controleer de ontvangen producten altijd direct na ontvangst. Klachten en/of schades dienen altijd binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden schriftelijk per mail.

Kom je er toch niet uit?

Neem contact met ons op! Uiteraard helpen wij je graag verder. We zijn telefonisch bereikbaar op 043 7200819, Whatsapp ons op 06 28470523 of mail ons op [email protected]